گزینش استراتژی ساخت‌و‌ساز محتوای تارنما
نوشته شده توسط : عباسی

محاسبه کردن سریع این مورد ها، میتواند به شما یاری دهد تا محتوای حاذق و فن‌ای و در راستای سئو سایت هدف ها خویش تهیه و تنظیم نمائید، با فهمیدن این موردها خیلی سریع‌خیس به غرض خویش خواهید رسید.

انتخاب ساختار محتوای وبسایت
در‌حالتی که میخواهید محتوایی که ساخت و ساز کرده‌اید دست به دست چرخیده و در کانال‌های متعدد به اشتراک گذارده خواهد شد، بایستی یک ساختار معلوم برای آن در لحاظ بگیرید. یوزرها می توانند واکنشی سریع به یک رسوایی در جامعه داشته باشند البته تایپ کردن در زمینه ی این رسوایی بدترین رویه جلب استفاده کننده به تارنما خویش میباشد. در حالتی که میخواهید مخاطبان به سایت شما بامسئولیت بوده و برای محتوای باطن آن قیمت قائل شوند، بایستی یک ساختار کارکشته برای آن داشته باشید. همینطور، می بایست موردها تحت را نیز در حیث بگیرید:

- آیا عنوان ها محتوای شما به اندازه کافی جالب میباشند؟

- آیا فورا به زمینه مهم محتوا میپردازید؟

- آیا محتوای خویش را به سیرتکامل‌ای ساختار بندی کرده‌اید تا مقصود شما‌را کاملا پایین پوشش قرار دهد؟ آیا شواهدی که ارائه می‌دهید دارای اعتبار می‌باشند؟

- آیا داده ها کافی در امر موضوعی که از آن نوشته‌اید دارید؟

تصحیح محتوا
نیازی وجود ندارد یک مولف مجموع عیار و فوق فن‌ای باشید تا سایرافراد به شما اعتماد نمایند البته راحت‌انگاری هم به هیچ وجه قابل پذیرش وجود ندارد. نادرست‌های املایی و نگارشی و دیگر خطاهایی که به راحتی به دیده استفاده کننده میاید، می تواند شایسته ترین ایده‌ای که درخصوص آن نوشته‌اید را هم بی قیمت جلوه دهد. این ایام تالیف کننده شدن خیلی راحت میباشد البته تالیف کننده خوب شدن نیاز به ابزارها و مهارت‌هایی داراست که بایستی از آنها دوراندیشی داشته باشید:

- آیا صد درصد در امر املای لغاتی که به کارگیری کرده‌اید، علائم نگارشی به فعالیت رفته و موردها مصرف آنها در محتوای خویش داده ها دارید؟ در‌حالتی که این طور وجود ندارد از کسی امداد بگیرید یا این که راجع‌به آن مطالعه نمائید.

- آیا محتوای شما به راحتی قابل قرائت میباشد؟

- آنالیز فرمایید ظواهر محتوای شما در ورقه اینترنت چه گونه خواهد بود؟ آیا میتوانید فرمت آن را بهبود ببخشید تا بیشتر گزینه پسند خواننده قرار بگیرد؟

در حالتی که خطایی از شما راز زد، لزومی ندارد زیاد نگران گردید زیرا گهگاه مغز ما مبتلا غلط می شود و این برای هر کسی ممکن میباشد صورت دهد؛ ولی هنگامی غلط می کنید قطعا از آن درس بگیرید تا در آینده این اشتباهات در نوشته‌های شما تکرار نشوند. اما در‌صورتی‌که شما درآمد خویش را از روش نویسندگی کسب میکنید، نگارش و املای شما بایستی دست کم نقص را داشته باشد. مشتریان و سازمان‌ها به ما متعلق می‌باشند تا ظواهر فوق‌العاده‌ای در مقابل مخاطبان خویش داشته باشند. یک محتوای منزه و فن‌ای به کاربر این اطمینان را میدهد که شما می دانید در زمینه‌ی چه چیزی حرف می کنید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: